Friday 13 October 2017

Forex Trading Kurs I Malaysia Universitet


Forex, CFDs og Gold. High Risk Investment Warning Trading utenlandsk valuta eller kontrakter for forskjell på margin gir høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine innskudte midler. og derfor bør du ikke spekulere med kapital som du ikke har råd til å tape Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomi, behov og erfaringsnivå. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med handel På margin FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Innholdet på dette nettstedet må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. FXCM Markets er ikke underlagt regulatorisk tilsyn som styrer andre FXCM-enheter, som inkluderer, men er ikke begrenset til, Fina Ncial Conduct Authority og Australia Securities and Investment Commission FXCM Markets er ikke ment å bli brukt av innbyggere i USA, Canada, EU, Japan, Hong Kong eller Australia. FXCM Markets er forpliktet til å opprettholde de høyeste standardene for etisk oppførsel og profesjonalitet samt et høyt nivå av tillit og tillit, som alle er piler i FXCMs bedriftskultur. FXCM har opparbeidet seg et rykte for rettferdighet, ærlighet og integritet, og anser dette for å være vår mest verdifulle bedriftsaktivitet. Vi anerkjenner at vårt omdømme hengsler på overholdelse av våre medarbeidere til de høyeste standardene for etisk oppførsel og profesjonalitet i utførelsen av deres oppgaver, uten hvilke vår historie om prestasjoner ikke ville vært mulig. For mer informasjon vennligst kontakt oss. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alle rettigheter reservert. Din nettleser er utdatert. Modul 1 - Forex Industry. In denne enheten vil vi forklare Forex Industry og hvordan den opererer, inkludert de viktigste markedsdeltakere og viktige markedssessioner. Vi vil dele med deg de store valutaparene som handles og hvordan de blir målt i Pips. Du vil også lære å tjene på både et stigende eller fallende marked, samt hvordan du tolke et valutakart. - De primære og sekundære markedsdeltakere Markedsregulering Nøkkeltid Handelstimer Bruken av utjevningsmarginalen Forstå pipepipetter Funksjonen til en megler og spredningen. Modul 2 - Analyse Metoder. I denne delen vil vi vise deg de ulike Analyse Metoder som brukes av finansielle handelsfolk, inkludert grunnleggende og teknisk analyse Du vil bli undervist i nøkkelbegrepet Support Resistance og hvordan det brukes når du identifiserer diagrammønstre i ekte markedsforhold. Til slutt vil vi presentere deg de fire tekniske indikatorene som brukes på Alpha Trading Floor og hvordan å tolke dem på et valutakart. - Forstå viktigheten av grunnleggende og teknisk analyse. Den karakteristiske s og relevans av diagrammønstre Tekniske indikatorer brukt av profesjonelle analytikere og handelsfolk Hvordan identifisere nye trender Konseptet med Fibonacci-indikatoren Hvordan tolke markedsfølelse Hvordan identifisere overvurderte og undervurderte markeder Prosessen med å kombinere flere analyseteknikker for å oppnå en høyere sannsynlighet. Modul 3 - Trading Strategies. In denne enheten vil vi dele de fem elementene som er involvert i enhver handelsstrategi, så vel som de eneste to inngangsteknikkene som er tilgjengelige ved handel med markedene. Du vil også bli introdusert til Alpha Markets fire hovedhandelsstrategier og hvordan de er brukes til å identifisere høy sannsynlighet, repeterbare handelsmuligheter. - Hvordan bygge en handelsstrategi ved hjelp av de fem kjerneelementene. Introduksjon til Alpha Trading Floors propitiatory trading strategier. Hvordan breakout og pullback konseptet kan brukes til å inngå handel. Modul 4 - Money Management . I denne modulen vil du lære de forskjellige funksjonene som brukes som gjør det mulig for handelsfolk å begrense t arvrisiko per handel til bare 1 av deres konto Vi vil også forklare teknikkene som brukes av handelsmenn som gjør det mulig for dem å fjerne all risiko fra en handel på riktig tidspunkt, så vel som kraften i å forsterke veksten. - Kravet om stoppfall for effektiv risikostyring Hvordan Posisjonsstørrelse kan brukes til å begrense risikoen til en forhåndsdefinert prosentandel Konseptet Risikobesvar når de handler de finansielle markedene Kraften til å forsterke veksten. Modul 5 - Handelsplattformkontoer. I denne delen vil vi forklare hva en Forex Platform er så vel som hvordan du åpner en live trading konto Du vil bli vist en handelsplattform, samt de ulike funksjonene som kan brukes når du handler i live markedsforhold Etter kurset får du tilgang til vår Pro Chart Setup video serier som viser deg hvordan du laster ned og konfigurerer kartplattformen. - Kjerneelementene i en handelsplattform Slik utfører du på markedsbransjen Slik utfører du automatiserte handler Slik utfører du en St op Loss for å begrense risikoen Sekundære funksjoner i en handelsplattform. Modul 6 - Traderspsykologi. Denne siste modulen vil introdusere deg til konseptet om handelspsykologi og hvordan det påvirker hvordan enkeltpersoner handler finansmarkedene. Vi skal forklare den psykologiske bergbanen av handel med levende eksempler samt de seks trinnene til trading suksess. - De psykologiske utfordringene ved handel med markedene Tre trinn for å styre sinnstilstanden når du handler De seks trinnene for din handelssuksess. Hvor lenge varer kurset for dagen. er satt til å begynne klokken 10.00 og avsluttes rundt 17.00 Registrering begynner klokken 09.30. Jeg trenger å ta med meg noe. Det er ingen spesifikke ting du må ta med Notisblokker og penner vil bli gitt sammen med en kursmanual. Vil du ha lunsj bli gitt. Lunsj vil ikke bli gitt, men forfriskninger vil bli gitt hele dagen. Er det noen parkeringsplass tilgjengelig. Det er betalingsskjermområder rundt hotellet, samt en parkeringsplass i flere etasjer i nærheten. W hue skjer hvis jeg ikke kan delta på datoen jeg registrerte for. Hvis du ikke kan delta på kurset av en eller annen grunn, kan du sende oss en e-post, og vi vil omarbeide bestillingen din til neste tilgjengelige dato. Jeg må ha forkunnskaper om Forex Trading. Du er ikke pålagt å ha noen kjennskap til Forex Trading for å delta på arrangementet. Dagen tar sikte på å lære deg alle de sentrale konseptene som er involvert i handel fra en nybegynnere. De som har tidligere erfaring i handel, oppfordres til å delta som visse strategier og teknikker som brukes på Alpha Trading Floor kan være til nytte for dem. Er det en kleskode for arrangementet. Det er ingen kleskode som sådan, men vi vil anbefale smart casual. Er det minimumsalder for folk som deltar på arrangementet. delta på arrangementet må være 18 år eller eldre. Her er noen av våre internasjonalt anerkjente partnere eller organisasjoner som enten har akkreditert eller funnet utdanning, kan være kvalifisert for kontinuerlig profesjonell utvikling og subse quent approval. Primary Menu. Dear Forex Trader. My navn er Ezekiel Chew grunnlegger av Asia Forex Mentor Asia s Største utdanningsselskap basert på trafikknumre for 2015, 2016 Og folk kommer til meg for en grunn, hva jeg lærer arbeid jeg har produsert Tonnevis av vellykkede studenter som har gått på å bli fulltidshandlere fondforvaltere. Jeg har vært en full-time forex-aktør siden 1998 og forex trading mentor i nesten et tiår. I løpet av de siste 10 årene har jeg vært en livsstilspensjonist og mer viktigere er det suksessen til studentene mine som jeg tror du vil være interessert i. Jeg lager 250-400 Pips per 4 dager Now. I studerte Ezekiel s forex trading kurs system helt og praktisert i 2 måneder nå er jeg i stand til 250- 400 Pips per 4 dager Jeg vil investere bare 10-15 minutter i hele dagen, han er en mester. Han fjerner alle tvilene mine hver gang jeg har mye tvil, han forklarte dem på en veldig god måte. Systemet ditt er det eneste systemet som ga meg selvtillit for handel og å vite diagrammer bedre Min whol e visning av å se diagrammer forandret fullt Hvis du vil være profesjonell lønnsom, vil dette systemet være det stige til suksess. H Yogesh Agarwal India. Min profitt og tapforhold har økt betydelig etter kurset. Forex Trading er så mye mer moro og stress gratis etter å ha tatt kurshandlings kurset Tidligere når jeg bruker tekniske indikatorer som lager, RSI, MACD osv. Det er forvirrende En indikator viser LONG mens en annen viser SHORT. Now med pris handling, er diagrammet mitt rent og det gir meg veldig klar retning om du vil legge inn prisen og hvor er min stop-loss. My Fortjeneste og tap ration har økt betydelig etter å ha deltatt AFM Forex trading kurs singapore. Is denne Forex Trading Course bare for nybegynnere. Nei jeg har studenter som bare har begynt og jeg har studenter som har tilbrakt tusenvis av dollar på Forex trening og vært aktivt trading i årevis. Men det viktigere spørsmålet er hvor konsistent er avkastningen og inntektene dine Hva er ditt gjennomsnittlige avkastningskrav C ould du sluttet jobben i morgen og betal fortsatt regningene dine ved hjelp av forex trading alene og fortsatt har nok penger til å fortsette å handle. Hvis ikke, hva kan det skade for å undersøke et system som vil hjelpe deg med å gjøre alt ovenfor? Enten du er avansert eller bare komme i gang, hva som virkelig betyr noe, er resultatene. Så hvis du ikke konsekvent får de resultatene du vil, skylder du det til deg selv for å bli med i de som får disse resultatene. Ingen Forex Trading Risky. Enhver form for investering er risikabelt hvis du ikke ha den riktige kunnskapen, de riktige verktøyene, en god mentor og hvis du ikke klarer din egen indre hasterighet, kjenner jeg folk som har mistet penger på å handle aksjer, obligasjoner, opsjoner, valuta og til og med investere i eiendoms - og fondsmidler, alle som er ment å være trygge. Noen folks penger er ikke engang trygg i sitt sparekonto fordi de ikke har noen plan for å håndtere det. Alt dette skjer på grunn av personens mangel på kunnskap, planlegging og mest av alt mangel på selvtillit - kontrollen nyheten er, mens bare 4 av valutahandlere er lønnsomme, de 4 er konsekvent lønnsomme. Min venn, ingen er så heldige. De vet noe de andre 96 ikke vet. De har et pålitelig system som de følger, og de lar ikke sine følelser komme i veien. Jeg er overbevist om at noen kan gjøre forex trading trygg og lønnsom Jeg vet dette fordi jeg har vært en av de 4 i over tiår, og hvis du er rimelig smart og har litt tålmodighet, vil du være også. Hva skal jeg lære med Forex Trading Course. Dette er et sammendrag av hva du lærer å bruke AFM Price Action forex trading system. Money Management Ferdigheter Hvordan administrere dine midler, slik at du alltid har nok penger til å handle med risikokalkulering. beregne og administrere maksimal risiko involvert i hver handel Trading Psychology Hvordan ta følelser av frykt og grådighet ut av handel og tid dine handler for ultimate lønnsomhet Dette er trolig det viktigste og mest forsømte handelsprinsippet Stopp tapstrategier Slik setter du et deksel på risikoen din hvis en handel går dårlig Oppføringsstrategier Den beste måten å gå inn i handelsposisjoner Tusenvis av strategier er dekket slik at du kan velge den som passer best for din handelsstil. Profit Strategier Strategier for å skape konsistent og forutsigbar fortjeneste og inntekt i dybden Pris Handlinger Ferdigheter Dette er det kraftigste, men minst forstått handelsprinsippet. De fleste tror de gjør prishandlinger når de reell gjetter. Jeg er overbevist om at dette er en av de største forskjellene mellom 96 og 4 og jeg vil vise deg hvordan du kommer på ridesiden av den statistikken. DET ER VIKTIG Dette kraftige Forex trading systemet leveres via 2 metoder. 1 Vår berømte AFM Home Study Program 2 AFM Live Seminar Locations varierer Vår omhyggelig utformede AFM Home Studieprogrammet er der du kan lære i ditt eget tempo og bruke strategiene og trinnene når du er klar. Den beste delen om hjemme studieprogrammet når sammenligning ed til en live hendelse er at hvis du går deg vill i løpet av en av dem, kan flertallet av instruktøren ikke stoppe og justere tempoet for deg, de må fortsette. Dette er hvordan handelsmenn blåser tusenvis på forex trading trening som aldri blir brukt eller som de ikke hadde en sjanse til å absorbere fullt ut. Med dette systemet lærer du i ditt eget tempo og med veiledning fra noen som handler aktivt og noen som har vist seg å ha produsert mange vellykkede studenter. Hvorfor gjøre så mange Forex Handelsmenn mister penger. Ja, den bittere virkeligheten er at bare 4 av Forex Traders gjør noen penger i det hele tatt. Selv hedgefondseiere og bankfolk taper penger når de prøver å handle på egen hånd. Dette skjer fordi de er vant til å handle i henhold til et sett med Regler som deres arbeidsgivere krever at de handler med. Men når de forlater arbeidsgiveren, går reglene ut av vinduet og de må klare sine egne interne motivasjoner. Slik kan grådighet og frykt bli det beste av selv de mest kunnskapsrike handelsmennene Shoc kongelig, en del av disse handelsmennene må ende opp med å lære seg å lære hva de vet, og du ender med å betale dem tusenvis for et treningseminar. Dette er en grunn jeg er takknemlig for å være selvlært Jeg ble tvunget til å disiplinere meg selv, og Jeg hjelper elevene mine til å gjøre det samme Systemet mitt tar følelsen ut av handel og hjelper deg til å bli en av de 4 ved å lære deg mer enn bare strategier. Kan jeg bli rik med Forex Trading. Jeg er sikker på at det er mulig, men i min mening dette er feil tankegang å nærme seg forex trading, spesielt i begynnelsen jeg har tjent mye penger de siste 14 årene, men jeg startet ikke den måten jeg brukte mye tid på å studere først og ærlig, la jeg en mange gode muligheter slippe av i løpet av den tiden fordi jeg visste at jeg trengte mer kunnskap før jeg gjorde live-handel. Nå som jeg har vært coaching forex trading i nesten et tiår, har jeg funnet ut at hver person som kommer inn i dette med store dollarskilt i deres øynene mister penger Ikke de fleste av dem, alle av dem od forex trader er ikke drevet av behovet for å bli rik, de er drevet av en strategisk måte å tenke på og ta beslutninger. Dette er grunnen til at systemet mitt lærer deg å handle uten å bli drevet av haster eller ved at du trenger å tjene massevis av penger over natten. Den Forex Trading Course Singapore Bare for studenter i Singapore. Nei, dette systemet blir brukt av studenter over hele verden. Storbritannia USA Singapore Australia Brasil Canada New Zealand Japan, Korea Dubai Asia Indonesia, Brunei, Vietnam, Thailand, Malaysia , Filippinene. Jeg har en dagjobb, vil jeg fortsatt ha tid til å handle og lære dette systemet. Ja, så lenge du er villig til å investere bare en eller to timer i uken, vil du bli bra. Alle handelstakene er ikke mer enn 1 time om dagen. Trenere som bruker for mye tid på å analysere og studere på tastaturene, blir vanligvis for sent eller for tidlig og savner muligheter eller mister penger. KLIKK HER FOR å lære mer. Kan jeg snakke med noen av studentene dine. åpenbare grunner, jeg beskytte personvernet til studentene mine og ikke be dem om å bli mine salgsrepresentanter Men mange av dem har gitt meg tillatelse til å dele sine vurderinger og tilbakemelding om deres suksess. Her er hva noen av dem har sagt. Asia Forex Mentor Anmeldelser Tilbakemelding Min Studentene sier. Les mer i Testimonials side. I din erfaring Ezekiel, Hva er de største feilene Forex Traders Make. Inconsistency mange forexhandlere gjør store mengder penger på bare noen få dager, bare for å miste alt. Dette er grunnen til at det er smart å fokusere på konsistent inntekt i stedet for å bli rik Hvis du gjør det bra og klarer det du gjør, vil du bli bedre posisjonert for å begynne å skape rikdom fra det du har tjent. Forex Trading Strategy eller System bruker de fleste handlende tusenvis på Forex trading seminarer hvor de lærer bare en brøkdel av hva som blir undervist og ikke har noen veiledning for å bruke det de har lært Andre s søppel penger på søppelroboter og andre forex svindel. Bruke Forex indikatorer som har lags i dataanalyse selv de beste analyseverktøyene har forsinkelser Dette er grunnen til at jeg lærer prishandling, det hjelper deg med å forutsi bevegelsen av en posisjon før flyttingen kommer Dette er den nest mest signifikante forskjellen mellom 96 og 4 den første er evnen til å håndtere din interne haster og gjør smart trading decisions. Watching skjermen for mye over analyse fører til utsettelse og manglende evne til å handle på grunn av frykt eller informasjon overbelastning Dette er grunnen til at jeg fraråder å bruke for mye tid på datamaskinen din analysere handler og handelsstillinger. Opplev Works Against Them Traders som har erfaring med å jobbe for store selskaper mener at de kan gjøre like bra for seg selv, men undervurderer deres evne til å selvforvalte sine handelsbeslutninger. Når de forlater sin arbeidsgiver, har de ingen å holde dem ansvarlige, og de starter gjør impulsive beslutninger basert på frykt eller haster i stedet for kunnskap og strategi. Jeg vil avsløre min 1 Forex Trading Secret Tha ikke ens veteraner i bransjen vet ikke. Om Ezekiel Chew. Finn oss på Facebook. Forex Tutorial Forex Market. The valutamarkedet forex eller FX for kort er et av de mest spennende, raske markeder rundt inntil nylig forex handel i valutamarkedet hadde vært domenet til store finansinstitusjoner, selskaper, sentralbankens hedgefond og ekstremt velstående individer. Fremveksten av internett har forandret alt dette, og nå er det mulig for gjennomsnittlige investorer å kjøpe og selge valutaer enkelt med klikket på en mus gjennom online meglerkontoer. Daglige valutasvingninger er vanligvis svært små. De fleste valutaparene flytter mindre enn ett øre per dag, noe som representerer mindre enn 1 verdiendring av valutaen. Dette gjør utenlandsk valuta til en av de minst volatile økonomiske markeder rundt Derfor er mange valuta spekulanter avhengig av tilgjengeligheten av enorm innflytelse for å øke verdien av potensielle bevegelser I detaljhandel forex markedet, spak alder kan være så mye som 250 1 Høyere innflytelse kan være ekstremt risikabelt, men på grunn av døgnhandel og dyp likviditet har utenlandsk meglere kunnet gjøre høy innflytelse en industristandard for å gjøre bevegelsene meningsfylte for valutahandlere. Extreme likviditet og tilgjengeligheten av høy innflytelse har bidratt til å stimulere markedets hurtige vekst og gjort det til et ideelt sted for mange handelsfolk. Posisjoner kan åpnes og stenges innen få minutter eller kan holdes i måneder. Valutaprisene er basert på objektive overvektstilskudd og krever og kan ikke manipuleres enkelt fordi størrelsen på markedet ikke tillater selv de største aktørene, som sentralbanker, å flytte prisene på vilje. Forexmarkedet gir rikelig med muligheter for investorer. For å lykkes må en Valutahandler må forstå det grunnleggende bak valutakursbevegelsene. Målet med denne forexopplæringen er å gi grunnlag for investorer eller handelsmenn som er nye til foreieren Gn valutamarkeder Vi skal dekke grunnleggende om valutakurser, markedets historie og de sentrale konseptene du trenger å forstå for å kunne delta i dette markedet. Vi vil også vente på hvordan du begynner å handle utenlandsk valuta og de ulike typer strategier som kan benyttes. Les om forex markedet og noen nybegynnere trading strategier for å komme i gang. Forex trading kan være lønnsomt for hedgefond eller uvanlig dyktige valutahandlere, men for gjennomsnittlige detaljhandlere kan forex trading føre til store tap. I en en stadig mer globalisert økonomi, kan ikke valutamarkedet være undervurdert. En guide til å velge en Forex Broker. Det er ikke økonomi eller global økonomi som reiser opp for første gang forexhandlere. I stedet er en grunnleggende mangel på kunnskap om hvordan man bruker løftestang er roten til trading tap. Når nærmet seg som en bedrift, kan forex trading være lønnsomt og givende Finn ut hva du trenger å gjøre for å unngå store tap som en nybegynner. Freq uansett spurte spørsmål. I Storbritannia er svart onsdag 16. september 1992 kjent som den dagen spekulantene brøt pundet. De gjorde det egentlig ikke. Det er viktig å kjenne din gjeldsinntekt, fordi det er lånegivere som bruker å måle din evnen til å tilbakebetale. Les om Monsanto Company s to hovedoperasjonsavdelinger og hovedkonkurrenter innenfor hver sektor, inkludert The Mosaic. Når du foretar et boliglån, er beløpet betalt en kombinasjon av rentebelastning og hovedstolsbetaling over tid. Spurte spørsmål. I Storbritannia er svart onsdag 16. september 1992 kjent som den dagen spekulantene brøt pundet. De gjorde det egentlig ikke. Det er viktig å kjenne din gjeldsinntektsforhold fordi det er tallet som lånegivere bruker til å måle evnen din å betale tilbake. Les om Monsanto Company s to hovedoperasjonene og hovedkonkurrentene innen hver sektor, inkludert The Mosaic. Når du foretar et boliglån, er beløpet betalt en kombinasjon av en rentebyrå en nd hovedstol Tilbakebetaling over Forex Trading Hva er Forex Trading. Hva er Forex Valutamarkedet er stedet hvor valutaer handles Valutaer er viktige for de fleste rundt om i verden, enten de skjønner det eller ikke, fordi valutaer må byttes for å utføre utenrikshandel og virksomhet Hvis du bor i USA og vil kjøpe ost fra enten du eller firmaet du kjøper osten fra, må du betale fransk for osten i euro EUR Dette betyr at the. importer ville måtte bytte den tilsvarende verdien av amerikanske dollar USD til euro Det samme gjelder for reiser En fransk turist in. can t betale i euro for å se pyramidene fordi det ikke er lokalt akseptert valuta Som sådan må turisten bytte euro for den lokale valutaen, i dette tilfellet det egyptiske pundet, til dagens valutakurs. Behovet for å bytte valuta er den primære grunnen til at forexmarkedet er det største og mest likvide finansmarkedet i verden. Det dwa RFS andre markeder i størrelse, selv aksjemarkedet, med en gjennomsnittlig omsatt verdi på rundt 2.000 milliarder dollar per dag. Det totale volumet endres hele tiden, men i august 2012 rapporterte Bank for International Settlements BIS at valutamarkedet handlet i Overkant av USA 4 9 billioner per dag. Et unikt aspekt ved dette internasjonale markedet er at det ikke er noen sentral markedsplass for utenlandsk valuta. I stedet er valutahandel utført elektronisk over-the-counter OTC, noe som betyr at alle transaksjoner skjer via datanettverk mellom handelsfolk rundt om i verden, i stedet for på en sentralisert utveksling. Markedet er åpent 24 timer i døgnet, fem og en halv dag i uken, og valutaer handles over hele verden i de store finanssentrene i London, New York, Tokyo, Zürich, Frankfurt, Hong Kong, Singapore, Paris og Sydney - på tvers av nesten alle tidszoner Dette betyr at når handelsdagen i USA slutter, begynner valutamarkedet på nytt i Tokyo og som sådan kan forexmarkedet være ekstremt Det er faktisk tre måter at institusjoner, bedrifter og enkeltpersoner handler forex spotmarkedet fremovermarkedet og futuresmarkedet. Forex trading in the spotmarkedet har alltid vært det største markedet fordi det er den underliggende eiendelen som fremover - og futuresmarkedet er basert på. I fremtiden var futuresmarkedet det mest populære sted for handelsmenn fordi det var tilgjengelig for individuelle investorer i en lengre periode tid Men med fremkomsten av elektronisk handel har spotmarkedet vært vitne til en enorm økning i aktivitet og overgår nå futuresmarkedet som det foretrukne handelsmarkedet for individuelle investorer og spekulanter. Når folk refererer til forexmarkedet, refererer de vanligvis til spotmarkedet Fremover - og futuresmarkedet har en tendens til å være mer populær blant selskaper som trenger å sikre sine valutarisiko til en bestemt dato i fremtiden. Hva er spotmarkedet Nærmere bestemt er spotmarkedet hvor valutaer er kjøpt og solgt i henhold til dagens pris. Prisen, bestemt av tilbud og etterspørsel, er en refleksjon av mange ting, inkludert nåværende interesse satser på økonomisk ytelse, følelser mot pågående politiske situasjoner både lokalt og internasjonalt, samt oppfatningen av fremtidens ytelse av en valuta mot en annen. Når en avtale er ferdigstilt, kalles dette en spotavtale. Det er en bilateral transaksjon hvor en parti leverer et avtalt beløp til motparten og mottar et spesifisert beløp av en annen valuta til avtalt valutakursverdi. Etter at en stilling er stengt, er oppgjøret i kontanter. Selv om spotmarkedet er kjent som en som omhandler transaksjoner i dagens snarere enn fremtiden, tar disse handler faktisk to dager for oppgjør. Hva er fremover og futures-markeder I motsetning til stedet markedet handler fremover - og futuresmarkedet ikke om faktiske valutaer. I stedet handler de i kontrakter som representerer krav til en bestemt valutatype, en bestemt pris per enhet og en fremtidig dato for oppgjør. I fremovermarkedet kjøpes kontrakter og selges OTC mellom to parter som bestemmer vilkårene i avtalen mellom seg selv. I terminsmarkedet kjøpes og selges terminskontrakter basert på en standardstørrelse og oppgjørsdato på offentlige råvaremarkeder, som Chicago Mercantile Exchange i National Futures Association regulerer futuresmarkedet Futures kontrakter har spesifikke detaljer, inkludert antall enheter som handles, leverings - og oppgjørsdata og minimumsprisforhøyelser som ikke kan tilpasses. Utvekslingen fungerer som motstykke til handelsmannen, og gir clearing og avvikling. Flere typer kontrakter er bindende og avgjøres vanligvis for kontanter for den aktuelle utvekslingen ved utløp, selv om kontrakter også kan være b burde og selges før de utløper. Fremtids - og futuresmarkedet kan tilby beskyttelse mot risiko ved handel med valutaer. Vanligvis bruker store internasjonale selskaper disse markedene for å sikre seg mot fremtidige valutakursendringer, men spekulanter deltar også på disse markedene. For mer - dept innføring i futures, se Futures Fundamentals. Merk at du vil se vilkårene FX, Forex, valutamarkedet og valutamarkedet Disse vilkårene er synonymt og alle refererer til Forex markedet.

No comments:

Post a Comment